07.mail loosisime AMSERV´iga koostöös välja Amserv sõpruse Peugeot salongis Sõpruse pst 151 ühele raadiokuulajale Peugeot 308 tasuta kasutusõiguse terveks nädalavahetuseks!

Peugeot 308 on võitnud nii aasta auto tiitli kui ka „red dot“ disainiauhinna!

MÄNG ON LÕPPENUD!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Peugeot toodab autosid juba aastast 1890, vt lähemalt SIIT . Amserv müüb Peugeot sõidukeid aga aastast 2009. 5-aastase garantiiga Peugeot sõiduautosid pidi olema pika garantii tõttu ka väga lihtne müüa.

Selle nädala raadiomängu peaauhinnast veidi väiksemalt uuel Peugeot 208 GTi mudelil on aga võimu küll ja rohkem – tervelt 208hj. Välimuselt üsna sarnase, aga sisult väga erineva Peugeot 2008 mudeliga võideti sellel aastal ka legendaarne Dakar rally.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

KAMPAANIAREEGLID

Ülaltoodud kampaania toimub 02.-07.05.2015, mida korraldab Raadio HIT FM OÜ. Et loosimistel osaleda, tuleb registreeruda mängu kampaaniaperioodil vastavalt ülaltoodud tingimustele täites kampaanialehel vormi kohustuslike andmetega ning vajutades nuppu “SAADA” oletegi registreerunud mängu.

OSALEMISÕIGUS
Kampaanias võivad osaleda kõik eraisikud ja Eesti Vabariigis registreeritud äriühingud, välja arvatud Raadio HIT FM OÜ juhatuse liikmete, töötajate või nende pereliikmete osalusega äriühingud või nimetatud isikute pereliikmed.

LOOSIMINE JA VÕITJAD
Loosimised toimuvad kampaania näidatud aegadel Raadio HIT FM otse-eetris. Auhinna võitnud isik peab auhinna võitmisel telefonile vastama. Eesmärgiks on teha raadio otse-eetris võitjaga väike intervjuu. Telefonile mittevastamisel loositakse kampaaniast osavõtjate vahel koheselt välja järgmine võitja seni, kuni võitnud isik telefonile vastab. Võidu kättesaamiseks võetakse võitjaga ühendust esimesel võimalusel või hiljemalt kampaaniaperioodi lõpus.

LISAINFORMATSIOON
1. Võitjatele auhindade üleandmisega seotud riiklikud maksud tasub korraldaja Eesti Vabariigi seaduses sätestatud korras ja tähtaegadel.
2. Kampaania auhindu ei tohi edasi müüa, neid ei asendata teist liiki auhindadega ega hüvitata rahas.
3. Kõik korraldaja otsused kampaania läbiviimise kohta on lõplikud ning kõigile kampaanias osalejatele kohustuslikud.
4. Vääramatu jõu (force majeure) asjaolude ilmnemisel on korraldajal ühepoolne õigus katkestada kampaania ja jätta auhinnad välja loosimata ja/või auhinnad võitjatele üle andmata, teatades sellest koheselt ka Raadio HIT FM kaudu raadioeetri vahendusel.
5. Kampaanias osalemisega kinnitab registreerija, et tal on selleks õigus ning et ta on tutvunud ja nõustub kampaania reeglitega.
6. Kõik kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusele.
Lisainformatsiooni kampaaniaküsimustes saab e-postiaadressil info@hitfm.ee