RAADIO HIT FM tähistab sel nädalal oma 1.sünnipäeva! Beebi veel küll, aga juba oskab käia ning muusika meeldib ka endiselt!

Sünnipäeva puhul jätkab sünnipäevalaps väljategemist oma kuulajatele, seekord koos kohvikuga PAGARIPOISID. Nimelt KOLMAPÄEVAST REEDENI, 18.-20.novembrini, jagame 10 inimesele 20-eurose Pagaripoiste kinkekaardi maitsvateks elamusteks Pagaripoiste kohvikus.

MÄNG ON LÕPPENUD!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Pagaripoisid alustasid tegevust Tallinnas 1. jaanuaril 1995. aastal. Pärast asutamist on Pagaripoisid pidevalt laienenud ja täiendanud oma tootevalikut, olles nüüdseks kasvanud üheks Eesti suurimaks pagari- ja kondiitrifirmaks.

Aastast 2000 avati Pagaripoiste kohvik Tallinnas Vana-Lõuna tänav 37, kus on ka tootmine. Pagaripoiste kohvikud on lisaks veel mitmel pool Tallinnas, Tartus ja Pärnus.
Pagaripoisid valmistavad lisaks sortimenditoodetele erikujulisi torte sünnipäevadeks ja teisteks tähtpäevadeks ning erinevaid kringleid. Samuti on tootevalikus käsitöökommid ja erinevad küpsised.

Koogi- ja igasuguse suus sulava magusa valik on mõistagi Pagaripoiste kohvikutes alati olemas. Osades Pagaripoiste Nunne tänava, Tähesaju Prisma ja Vana-Lõuna kohvikutes on tervislikumate toitude sõpradele avatud ka salatibufee. Tervislikkusest räägib seegi, et jõulude saabudes on populaarsetes Pagaripoiste piparkookides glasuuri ilusate värvide saamiseks kasutatud kuivatatud marjade jahu või maitseained (nt safran).

Palju on neid tooteid, mille juurde kliendid pidevalt tagasi pöörduvad. TOP3 on kohvikute müügi põhjal Kohupiima-küpsisetort (Kevadlille küpsistega), Napoleoni tort, Kohupiimatort. Kõik korralikult tuntud ja turvalised eestlaste lemmikud. On ka palju erilisemaid kooke – näiteks Lumemarjakook, mis maitselt nagu suhkruvaht pohladega. Või siis trendikas gluteenivaba tort Meloodia, mis küll ei ole tänapäevane nn ökotoode, sest gluteenivaba tähendab, et kasutatud pole jahu. Meloodia tort on nimelt valmistatud paisutatud riisist ja šokolaadist. Kõlab põnevalt?

Lapsed ikka aeg-ajalt uurivad, mis on Pagaripoiste Lotte maitsva küpsisekoogi vahel tegelikult? Selle koogi teeb maitsvaks vaarikamoos. Neile, kes soovivad teada, millist toorainet kasutatakse Pagaripoiste tortides üldse kõige rohkem, olgu öeldud, et selleks on igati tervisesõbralik kohupiim. Koort ja kreemi leidub samuti, kuid oluliselt väiksemal määral. Ja kui ikka on maasikatort, siis selles on ka ehedad maasikad.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

KAMPAANIAREEGLID

Ülaltoodud kampaania toimub ajavahemikul 18.11. – 20.11.2015, mida korraldab Raadio HIT FM OÜ. Et loosimistel osaleda, tuleb registreeruda mängu kampaaniaperioodil vastavalt ülaltoodud tingimustele täites kampaanialehel vormi kohustuslike andmetega ning vajutades nuppu “SAADA” oletegi registreerunud mängu.

OSALEMISÕIGUS

Kampaanias võivad osaleda kõik eraisikud ja Eesti Vabariigis registreeritud äriühingud, välja arvatud Raadio HIT FM OÜ juhatuse liikmete, töötajate või nende pereliikmete osalusega äriühingud või nimetatud isikute pereliikmed.

LOOSIMINE JA VÕITJAD

Loosimised toimuvad kampaania näidatud aegadel Raadio HIT FM otse-eetris. Auhinna võitnud isik peab auhinna võitmisel telefonile vastama. Eesmärgiks on teha raadio otse-eetris võitjaga väike intervjuu. Telefonile mittevastamisel loositakse kampaaniast osavõtjate vahel koheselt välja järgmine võitja seni, kuni võitnud isik telefonile vastab. Võidu kättesaamiseks võetakse võitjaga ühendust esimesel võimalusel või hiljemalt kampaaniaperioodi lõpus.

LISAINFORMATSIOON

1. Võitjatele auhindade üleandmisega seotud riiklikud maksud tasub korraldaja Eesti Vabariigi seaduses sätestatud korras ja tähtaegadel.
2. Kampaania auhindu ei tohi edasi müüa, neid ei asendata teist liiki auhindadega ega hüvitata rahas.
3. Kõik korraldaja otsused kampaania läbiviimise kohta on lõplikud ning kõigile kampaanias osalejatele kohustuslikud.
4. Vääramatu jõu (force majeure) asjaolude ilmnemisel on korraldajal ühepoolne õigus katkestada kampaania ja jätta auhinnad välja loosimata ja/või auhinnad võitjatele üle andmata, teatades sellest koheselt ka Raadio HIT FM kaudu raadioeetri vahendusel.
5. Kampaanias osalemisega kinnitab registreerija, et tal on selleks õigus ning et ta on tutvunud ja nõustub kampaania reeglitega.
6. Kõik kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusele.
Lisainformatsiooni kampaaniaküsimustes saab e-postiaadressil info@hitfm.ee