Natalie Imbruglia, kuulus poplauljanna ja maailma üks ilusamaid naisi, jõuab kevadel esimest korda Eestisse!

Austraalia päritolu popstaar esineb Tallinnas, Rock Cafes, 24. aprillil sel aastal. Miljoneid müünud ja Grammydele nomineeritud artist jõuab esimest korda Eestisse uue maailmatuuri raames. “The Natalie Imbruglia Acoustic Tour” algab 22. aprillil Moskvas ja vältab kuni mai lõpuni.

Teisipäevast laupäevani (21.-25.02) loosime iga päev 2 TASUTA PÄÄSET mitmele Grammyle nomineeritud artisti kontserdile. Kui soovid võita, siis vasta palun alljärgnevate küsimustele.

T 21.02 – Millises populaarses austraalia tv-sarjas mängis Natalie Imbruglia 1990.-aastate alguses? 

K 22.02 – Mis oli Natalie Imbruglia esimese hiti nimi? 

N 23.02 – Natalie mängis naispeaosa James Bondi paroodiafilmis Johnny English. Kes oli meespeaosas?

R 24.02 – Natalie Imbruglia viimase plaadi nimi on Male / Mees (2015). Miks? 

L 25.02 – Millise väga kuulsa prantsuse kosmeetikafirma reklaamnägu on Natalie Imbruglia olnud? 

Nimi*

Email*

Telefon*

Vastus*

* - Kohustuslik

Vihjeid küsimustele vastamiseks saab allpool. Võitjatega soovime võtta ühendust otse-eetris, seega tasub kindlasti vastamisel antud telefoni läheduses olla ca 16:30 paiku.

Kui võitu seekord ei tule, siis piletid on müügil ka Piletilevis

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

“Olen väga põnevil, sest seekord esinen väikestes saalides. Minule on alati meedinud väiksemate saalide intiimsem õhkkond. Soovin nende kontsertidega tänada fänne, kes on mind kuulanud läbi aastate,” ütleb Eestis juba paarkümmend aastat populaarne artist, kes kavatseb esitada laule läbi kogu pika karjääri, sealhulgas teha loomulikult kõiki enda maailmatuntud hitte.

Natalie Jane Imbruglia on Austraalias, Sidneys, sündinud poplaulja, laulukirjutaja, näitleja ja modell. Praegu elab ta juba pikemalt Ühendkuningriikides. Imbruglia kogus tuntust 1990. aastate alguses Austraalia kultussarjas “Naabrid”. Hiljem ta mänginud mitmes kinofilmis, näiteks ühe peaosalisena spioonikomöödias “Johnny English”.

Kolm aastat pärast “Naabrid” -sarjast lahkumist debüteeris Imbruglia lauljana, avaldades suureks rahvusvaheliseks hitiks saanud loo “Torn”. Tema debüütalbumit “Left Of The Middle” (1997) müüdi maailmas enam kui 7 miljonit eksemplari, kokku on ta plaate alates 1997. aastast müüdud üle 10 miljoni.

Aastail 2002–2006 oli ta L’Oreali reklaaminägu. Ta on aktiivselt tegelenud ka heategevusega, peamiselt vähivastase võitluse rindel. Imbruglialt on ilmunud viis stuudioalbumit, millest viimane, “Male” (2015), on suurepärane kaverite kollektsioon, ta esitab enda lemmikmeesartistide loomingut.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

KAMPAANIAREEGLID

Ülaltoodud kampaania toimub 21.- 25.02.2017, mida korraldab Raadio HIT FM OÜ. Et loosimistel osaleda, tuleb registreeruda mängu kampaaniaperioodil vastavalt ülaltoodud tingimustele täites kampaanialehel vormi kohustuslike andmetega ning vajutades nuppu “SAADA” oletegi registreerunud mängu.

OSALEMISÕIGUS

Kampaanias võivad osaleda kõik eraisikud ja Eesti Vabariigis registreeritud äriühingud, välja arvatud Raadio HIT FM OÜ juhatuse liikmete, töötajate või nende pereliikmete osalusega äriühingud või nimetatud isikute pereliikmed.

LOOSIMINE JA VÕITJAD

Loosimised toimuvad kampaania näidatud aegadel Raadio HIT FM otse-eetris. Auhinna võitnud isik peab auhinna võitmisel telefonile vastama. Eesmärgiks on teha raadio otse-eetris võitjaga väike intervjuu. Telefonile mittevastamisel loositakse kampaaniast osavõtjate vahel koheselt välja järgmine võitja seni, kuni võitnud isik telefonile vastab. Võidu kättesaamiseks võetakse võitjaga ühendust esimesel võimalusel või hiljemalt kampaaniaperioodi lõpus.

LISAINFORMATSIOON

  1. Võitjatele auhindade üleandmisega seotud riiklikud maksud tasub korraldaja Eesti Vabariigi seaduses sätestatud korras ja tähtaegadel.
    2. Kampaania auhindu ei tohi edasi müüa, neid ei asendata teist liiki auhindadega ega hüvitata rahas.
    3. Kõik korraldaja otsused kampaania läbiviimise kohta on lõplikud ning kõigile kampaanias osalejatele kohustuslikud.
    4. Vääramatu jõu (force majeure) asjaolude ilmnemisel on korraldajal ühepoolne õigus katkestada kampaania ja jätta auhinnad välja loosimata ja/või auhinnad võitjatele üle andmata, teatades sellest koheselt ka Raadio HIT FM kaudu raadioeetri vahendusel.
    5. Kampaanias osalemisega kinnitab registreerija, et tal on selleks õigus ning et ta on tutvunud ja nõustub kampaania reeglitega.
    6. Kõik kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusele.
    Lisainformatsiooni kampaaniaküsimustes saab e-postiaadressil info@hitfm.ee