Eesti Vabariik 100 saab korralikult tähistatud Klubis Hollywood, kus sünnipäevapeo teeb eriliseks ainus ja erakordne ansambel Traffic.

Eesti 100 / Traffic Live saab toimuma 24. veebruaril. Sellel erilisel päeval on Trafficu fännid kõik Hollykas ja laulavad kaasa, nagu ikka ühel korralikul Eesti sünnipäevapeol!

Kuni reedeni loosime iga päev 2 TASUTA VIP-PILETIT ansambli Traffic kontserdile. VIP pilet tagab selle omanikule eelisjärjekorras ja tasuta sissepääsu ning koos tervitusjoogiga ka pääsu Club Hollywoodi VIP alale klubi teisel korrusel.

 Kui sooviksid neid VIP-pileteid endale, siis vasta palun..

 E 19.02 Mis aastal ilmus Trafficu ülipopulaarne lugu Kesköödisko

T 20.02 Mis looga osales Traffic  konkursil Eesti Laul aastal 2014

K 21.02 2017 aastal ilmus Trafficul uus singel “Varjud” koos ühe imekauni Eesti lauljannaga. Kellega

N 22.02  Millal viimati astus Traffic üles klubis Hollywood

R 23.02 Milline kuulus muusik lahkus Trafficu koosseisust aastal 2016

MÄNG ON LÕPPENUD!

Võitjatega võtame ühendust otse-eetris, tasub antud telefoni läheduses olla ca 16:30 paiku.

Uuri täpsemalt siit:Hollywood

Ansambel Traffic on tegutsenud juba üle 10 aasta ning selle ajaga on nad ennast tõestanud tugeva eestikeelse bändina, sekka ka mõndade välismaiste coveritega, kelle repertuaar sobib nii suurtele kontsert-lavadele kui ka ettevõtete erapidudele.

Oma kaasahaarava muusikaga on Traffic jõudnud tuhandete kuulajate südametesse. Seda näitab ka asjaolu, et Raadio 2-e Aastahiti esikolmikusse on Trafficu singlid jõudnud kokku kolmel korral ning viimati seda 2014ndal aastal, kui Eesti Laulu konkursil 3. koha saavutanud “Für Elise” valiti kuulajate poolt veel sama aasta lõpus ka R2 Aastahiti tabelis 2. kohale. Samal aastal anti ka “Valgus kõnnib Kadriorus” sündmuse raames kontsert ca. 25 000 pealtvaatajale. Youtube’i keskkonnas on nii “Für Elise” kui ka “Sekundiga” videotel mõlemal üle 2 000 000 vaatamise, mis on Eesti muusikas haruldane nähtus.

Trafficu alguseks saab lugeda seda, kui kaks muusikut, Silver Laas ja Stig Rästa hakkasid koos tegema nendele meelepärast muusikat. Kahele muusikule lisandusid teisedki ning alustaski uus bänd. Kuulajate ette tuli ansambel esimest korda singliga “Kallis, ära küsi”, mis sai 2006. aastal väga populaarseks raadiohitiks. 2006. aasta R2 Aastahitil pääses laul esikümnesse. Järgmine raadiohitt oli “Vastassuunas”.

Traffic on: Silver Laas – vokaal / Joonas Mathias Sarapuu – klahvpillid / Robert Vaigla – kitarr / Tõnis Kivisild – basskitarr ja Ivo Priilinn – trummid.

********************************************************************************************

Ülaltoodud kampaania toimub 19.02.-23.02.2018, mida korraldab Raadio HIT FM OÜ. Et loosimistel osaleda, tuleb registreeruda mängu kampaaniaperioodil vastavalt ülaltoodud tingimustele täites kampaanialehel vormi kohustuslike andmetega ning vajutades nuppu “SAADA” oletegi registreerunud mängu.

OSALEMISÕIGUS

Kampaanias võivad osaleda kõik eraisikud ja Eesti Vabariigis registreeritud äriühingud, välja arvatud Raadio HIT FM OÜ juhatuse liikmete, töötajate või nende pereliikmete osalusega äriühingud või nimetatud isikute pereliikmed.Arvesse loosimisel läheb vaid üks registreeritud ja antud küsimusele õieti antud vastus kampaanias osaleja kohta. Osaleja poolt korduvalt antud vastuseid konkreetsel loosimisel ei arvestata.

LOOSIMINE JA VÕITJAD

Loosimised toimuvad kampaania näidatud aegadel Raadio HIT FM otse-eetris. Auhinna võitnud isik peab auhinna võitmisel telefonile vastama. Eesmärgiks on teha raadio otse-eetris võitjaga väike intervjuu. Telefonile mittevastamisel loositakse kampaaniast osavõtjate vahel koheselt välja järgmine võitja seni, kuni võitnud isik telefonile vastab. Võidu kättesaamiseks võetakse võitjaga ühendust esimesel võimalusel või hiljemalt kampaaniaperioodi lõpus.

LISAINFORMATSIOON

  1. Võitjatele auhindade üleandmisega seotud riiklikud maksud tasub korraldaja Eesti Vabariigi seaduses sätestatud korras ja tähtaegadel.
    2. Kampaania auhindu ei tohi edasi müüa, neid ei asendata teist liiki auhindadega ega hüvitata rahas.
    3. Kõik korraldaja otsused kampaania läbiviimise kohta on lõplikud ning kõigile kampaanias osalejatele kohustuslikud.
    4. Vääramatu jõu (force majeure) asjaolude ilmnemisel on korraldajal ühepoolne õigus katkestada kampaania ja jätta auhinnad välja loosimata ja/või auhinnad võitjatele üle andmata, teatades sellest koheselt ka Raadio HIT FM kaudu raadioeetri vahendusel.
    5. Kampaanias osalemisega kinnitab registreerija, et tal on selleks õigus ning et ta on tutvunud ja nõustub kampaania reeglitega.
    6. Kõik kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusele.
    Lisainformatsiooni kampaaniaküsimustes saab e-postiaadressil info@hitfm.ee